ik ben hier nu drie weken, tijd vliegt - Reisverslag uit Hastings-on-Hudson, Verenigde Staten van meike - WaarBenJij.nu ik ben hier nu drie weken, tijd vliegt - Reisverslag uit Hastings-on-Hudson, Verenigde Staten van meike - WaarBenJij.nu

ik ben hier nu drie weken, tijd vliegt

Door: meike

Blijf op de hoogte en volg meike

27 September 2013 | Verenigde Staten, Hastings-on-Hudson

Hey iedereen daar ben ik weer met een verhaaltje, over mijn avonturen. Ik ben hier nu drie weken en ik heb het heel erg naar mijn zin, heb nu vriendinnen en heel veel lol. Maar ik doe wel meer voor mijn huiswerk dan ik eerst,deed maar dat is misschien wel goed. School is nog steeds leuk ( er zijn een paar vakken die iets minder zijn maar ja je kan niet alles hebben). Afgelopen weekend ben ik gaan appelplukken met mijn gast familie en vrienden. Was echt heel leuk. Bij de boomgaard waren allerlei activiteiten, ze hadden natuurlijk appel bomen (waar ik later op terug kom), spring kussens, pompoenen die gigantisch waren, kippen en ja ik heb een poging gedaan om er een te vangen,een tochtje met de hooi wagen en een doolhof gemaakt uit een maïsveld. Dus super veel leuke dingen. Het appel plukken was echt heel leuk je moet betalen voor de zak waar je je appels in doet en dan kan je er zoveel appels in doen als je wild. Dus je kan gewoon een appel pakken en eten (wat ik meerdere keren heb gedaan). Om de appels die hoog hangen van de boom te krijgen heb je een appelplukker het is een soort lange stok met een netje en metalen punten aan de rand zo dat je een appel naar beneden kan treken.
van de appels die we hebben geplukt ben ik nu een appeltaart aan het bakken.
Dus dat was het wekend en het was echt heel leuk. De school is deze week een beetje bijzonder het is namelijk spirit week. Dit is een week waar je je school spirit kan laten zien. Daar om was maandag pyjama dag , en ja iedereen was in hun pyjama en pantoffels. Dinsdag was tweeling dag dat houd in dat 2 mensen de zelfde kleren dragen. Woensdag was superhelden dag ik heb veel capes gezien :) en vandaag (donderdag ) was het formal day dat betekende dat alle jongens in pak kwamen ( nou niet iedereen maar op zen minst een stropdas) en meisjes in een mooie jurk. Morgen (vrijdag) is het de dag dat je je kleed naar de school kleuren . Zaterdag is homecoming dit is een school feest in de gym zaal dus dat word leuk.
Xx meike

  • 27 September 2013 - 09:28

    Leon Hoeks:

    Hoi Meike,
    Wat leuk je te volgen. De tijd gaat inderdaad heel snel, 3 weken!
    Zet hem op en geniet van de tijd in Amerika.
    Ik blijf je volgen.
    Succe!

  • 27 September 2013 - 10:38

    Annemarie:

    Heey Meikie!

    Wat een leuke verhalen zeg! Wat een gezellige boel daar:)
    Ben benieuwd naar je volgende blog!

    Veel plezieer!

    Xxxx
    Annemarie

  • 27 September 2013 - 17:05

    Jacqueline Hendrix:

    Harstikke leuk allemaal meike
    geniet ervan


    groetjes jacqueline robin

  • 02 Oktober 2013 - 14:47

    Noud:

    Hey Meike,

    Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat!
    Geniet ervan, de tijd vliegt! Veel plezier nog!

    Groetjes Noud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hastings-on-Hudson

meike

welkom op mijn profiel, hier komen al mijn verhalen over mijn jaar in amerika

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 3291

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 30 November -0001

Amerika

Landen bezocht: