vrolijke blogg - Reisverslag uit Hastings-on-Hudson, Verenigde Staten van meike - WaarBenJij.nu vrolijke blogg - Reisverslag uit Hastings-on-Hudson, Verenigde Staten van meike - WaarBenJij.nu

vrolijke blogg

Door: meike

Blijf op de hoogte en volg meike

05 April 2014 | Verenigde Staten, Hastings-on-Hudson

Mijn laatste blog was niet zo vrolijk en misschien kregen jullie het idee dat het hier helemaal niet leuk is. Dat is dus echt niet waar, dus in dit verhaaltje gaan we even praten over alle leuke dingen die ik heb gedaan. De volgorde kan soms niet kloppen, want als ik aan een ding denk komt meteen weer de volgende gebeurtenis naar voren. Maar we gaan er tegenaan!

Een van de dingen, het weer is beter geworden, de sneeuw is weg en (deze week ) vervangen door regen, maar het is wel warmer en soms als het zonnetje schijnt heerlijk buiten! Nou dat hebben we hier wel even nodig zeg, want de winter ging maar door. Maar daar zat soms ook wel wat leuks in, want ik heb twee keer genowboard met mijn beste vriendin Gretchen. Ik zal even uitleggen wat de aanleiding hiervan was. Tijdens de Olympische Winterspelen had ik met haar afgesproken, dat zij naar het Nederlandse schaatsen moest gaan kijken en daarvoor terug zou ik gaan snowboarden. Waar ik uiteindelijk helemaal in opging want het is echt super gaaf! De eerste keer dat we gingen kwamen we een beetje laat op de piste aan, want Gretchen moest werken en er waren wat files en zo. Uiteindelijk konden we niet zo lang snowboarden, maar we hebben ons wel rot gelachen. Want Gretchen kon het al een beetje, maar ik had het nog nooit gedaan en we waren te laat voor een lesje dus ik de berg af met de instructie en probeerde niets te breken. Gelukkig ben ik heel beneden gekomen ( van de baby heuvel). Het was ontzettend leuk totdat ik de volgende ochtend wakker werd met blauwe plekken en overal spierpijn. Wat ook wel leuk was, dat ik die dag de conditietest had in gym waar we onder andere 10 minuten moesten rennen. We hadden afgesproken om het snel weer te gaan snowboarden.. En het volgende weekend was het zo ver. Wij in de auto op weg om te gaan snowboarden. Deze keer had ik wel een les gehad. Weer hartstikke leuk maar had wel mijn pols gekneusd dus dat was wel balen.

Iets heel anders (wat ook heel leuk was) YFU had een weekend voor internationale uitwisselings- studenten gehouden. Heel veel leuke mensen ontmoet niet alleen uitw isselingsstudenten maar ook heel veel leerlingen van de Vahalla High School. Dit was waar het was georganiseerd. Je bleef slapen bij een van de leerlingen en hun familie, dus dat was heel leuk. De eerste dag gingen we met z’n allen snowtubing, dat is een soort sleeeen in een band van een heuvel af. Dus dat was echt heel leuk. Ze hadden ook een etentje georganiseerd en daarna was er een feestje. De volgende dag hadden we in de morgen vrij en gingen we ‘s-avonds leuke dingen doen. Er was een talentenjacht op school en van tev oren hadden we tijd om gezellige dingen te doen we zaten in de gym dus lekker potjes ge volleybald, was leuk. Maar aan alles komt een einde en ook aan dit hele leuke lange weekend.

Maar de leuke dingen zijn nog niet op, want ik ben ook met Gretchen naar de nieuwen Muppetsfilm geweest. Misschien moet ik even uitleggen waar om we er heen gingen, niet alleen omdat het heel grappig is, maar ook omdat Gretchen een van de poppenspelers kende. Het was echt heel leuk, we lagen de hele tijd dubbel.

We hebben ook nog leuke plannen gemaakt voor te toekomst, want we gaan samen naar Moutain Jam. Dit is een muziekfestival op een berg en het is (of althans dat is wat ik denk), het is echt heel Hippie, dus helemaal iets voor mij

Nou ik hoop dat dit iets vrolijker klinkt dan mijn vorige blog?

Liefs,

Meike van Gemeren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hastings-on-Hudson

meike

welkom op mijn profiel, hier komen al mijn verhalen over mijn jaar in amerika

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 3283

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 30 November -0001

Amerika

Landen bezocht: