ander gastgezin - Reisverslag uit Hastings-on-Hudson, Verenigde Staten van meike - WaarBenJij.nu ander gastgezin - Reisverslag uit Hastings-on-Hudson, Verenigde Staten van meike - WaarBenJij.nu

ander gastgezin

Door: Meike van Gemeren

Blijf op de hoogte en volg meike

03 April 2014 | Verenigde Staten, Hastings-on-Hudson

Daar zijn we dan weer met een verhaaltje.
Sorry dat ik niet regelmatig schrijf maar ja wat kan ik er nu aan doen. Ik dacht ga weer eens een verhaaltje schrijven want er is namelijk iets gebeurt. Ik ben verhuisd naar een ander gastgezin. Dat moet ik waarschijnlijk even uit leggen. Ik was eerst bij een gastgezin met een allen staande, fulltime wekende moeder, met drie kinderen een zoon van 14, een dochtertje van 8 en een zoontje van 4 en een leuke puppie hond. En het ging een lange tijd best goed, maar later wat minder. Misschien komt dat ook een beetje omdat ik nooit een jongere broer heb gehad en broers zijn heel anders dan een zus. Ik heb er best een leuke tijd gehad, maar het was jammer dat ik regelmatig niet lekker was. Voor mijn gastmoeder met een volle baan was dat best moeilijk.
Ik nu ben verhuisd naar een gezin met een vader, moeder twee dochters en een hele lieve hond. De oudste dochter is 16 en de jongste is 12. Ik ben hier nu pas 2 dagen maar voel me al wel thuis dus dat is heel fijn nu nog zien wat ik er van vind in een maand :P.

School gaat op zich wel goed, ik baalde laatst best wel want ik was ziek voor een week. En ik maakte me heel druk over de klassen die ik had gemist. Maar de docenten waren heel begrijpend dus dat was wel echt heel fijn. Ik ben ook begonnen met sporten. Ik zit nu bij het track team dat is hard lopen. Het is best wel zwaar, dat komt deels ook om dat ik van de winter niet heb gesport. Maar het voelt wel weer goed om te sporten.

Ik zal proberen eerder met een nieuw en iets vrolijker verhaaltje te komen

Liefs

Meike

  • 04 April 2014 - 08:07

    Jacqueline:

    hoi meike

    tja ieder kind is anders he maar bij jongens van 14 kan ik me wel wat voorstellen heb er zelf ook een in huis he
    Super dat je weer gaat sporten want goed om je conditie op peil te houden .
    Nog heel veel sukses in de usa .
    Geniet ervan he
    gr jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hastings-on-Hudson

meike

welkom op mijn profiel, hier komen al mijn verhalen over mijn jaar in amerika

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 3276

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 30 November -0001

Amerika

Landen bezocht: